Anul 2022 devine unul de referinta in ceea ce priveste interesul publicului pentru distractie. Fie ca ne referim la evenimente culturale, sportive sau de entertainment, relaxarea restrictiilor le-a dat avant organizatorilor sa inceapa pregatirile pentru cele mai indragite festivaluri din lume, o mare parte dintre acestea fiind planificate in lunile de vara.
De acest trend par sa profite companiile din industria IT, care si-au mutat interviurile de angajare la festival. Este cazul celor de la Principal 33, o companie de software cu o ascensiune impresionanta in ultimii ani, in ceea ce priveste cresterea numarului de angajati. Avand mai multe pozitii disponibile in prezent, compania a ales sa isi mute sesiunile de interviuri si prima intalnire cu candidatii tocmai la un festival de muzica indie-rock.
Prin campania ”A Fun Start @Principal” li se ofera un full pass de 3 zile la Festivalul Descult in Iarba din Targu-Mures tuturor aplicantilor la joburile disponibile si sansa de a avea o prima discutie cu recrutorii intr-un mediu relaxant. Se pare ca, dupa doi ani de pandemie marcati de restrictii si distantare sociala, candidatii se asteapta sa traiasca experiente pozitive dintre cele mai placute, inclusiv in procesul de recrutare.
„Ne-am dorit sa avem o prima interactiune cu viitorii nostri colegi in mediul in care se simt ei cel mai bine. Ne-am dat seama ca atunci cand se afla la un festival, alaturi de artistii preferati si cele mai dragi persoane, oamenii devin autentici, sinceri si cuprinsi de sentimentul de libertate. Sunt exact trasaturile pe care compania Principal 33 urmareste sa le cultive in randul angajatilor. Am comunicat actiunea, in care urmeaza sa ne implicam, colegilor nostri, iar reactiile de entuziasm si, totodata, implicare au aparut imediat. Astfel, o campanie care avea ca focus procesul de recrutare s-a transformat intr-o activitate colectiva de weekend a intregii companii”. Adina Bobis – Head of HR.
Un sondaj realizat de compania Kelly Services (lider global in managementul fortei de munca) arata ca 97% dintre candidatii care au avut o experienta pozitiva in procesul de recrutare i-ar incuraja pe altii sa aplice, iar 55% dintre ei si-ar impartasi experientele pozitive pe retelele sociale. Prin urmare, asigurarea unei experiente pozitive pentru candidati nu numai ca imbunatateste reputatia companiei, ci si atrage noi talente mult timp dupa terminarea interviului.
Noi trenduri de recrutare in industria IT

Adauga comentariu