Cine este "Sustine Binele" sau sustinebinele.ro ?
Este platforma dezvoltata in 2021 de Asociatia AITIS si voluntarii acesteia, care doresc sa vina in ajutorul organizatiilor, a celor care fac voluntariat si a celor care vor sa doneze informat. Sustinebinele.ro este in acest moment cel mai complex instrument de catalogare a organizatiilor active din Romania si continua sa se transforme in functie de nevoile mediului non-profit, ale companiilor, dar mai ales ale celor in nevoie.
Sustinebinele.ro – este cel mai mare catalog de ong-uri din Romania si s-a nascut de la o nevoie a pietei non-profit si anume lipsa de finantare. Chiar daca au trecut aproape 20 de ani de cand se poate dona in Romania doar 8% din firmele pe profit redirectioneaza impozitul aferent si doar 20% din romanii angajati aleg sa completeze formularul 230. Noi credem ca este o lipsa de informare si o lipsa de incredere a romanilor vis-a-vis de ong-uri si activitatile acestora. Prin un proces atent gandit de o echipa multidisciplinara, sustinebinele.ro aduce la lumina ong-uri de incredere si proiecte cu impact valoros pentru viitorul nostru, al tuturor.
Platforma sustinebinele.ro a ajuns la 6.000 de ONG-uri inscrise
Platforma sustinebinele.ro, cel mai mare catalog de ONG-uri din Romania, a reusit sa consolideze datele a aproximativ 6.000 de ONG-uri. In spatele acestui proiect exista o echipa multidisciplinara de programatori, art directors, fundraisers, comunicatori, experti in dezvoltare ONG, cu peste 8500 de ore lucrate pentru o platforma unica, unde fiecare cauza poate fi promovata echitabil si fiecare fapta buna sustinuta de cei mai buni oameni si cu cele mai potrivite resurse materiale.
„Sustinebinele.ro este raspunsul de care au nevoie deopotriva atat donatorii, cat si ONG-urile, astfel incat resursele potrivite sa ajute eficient si intr-o maniera transparenta. In aceasta perioada lucram indeaproape cu multe organizatii care nu au posibilitatea de a crea layout-uri dedicate proiectelor sau care au nevoie de consultanta in prezentarea lor. Asa am reusit sa cream impreuna cu ei materiale de comunicare atractive, pe care le pot folosi in social media pentru a atrage fonduri si voluntari. In continuare, echipa noastra este in dialog constant si cu reprezentanti ai industriei de comunicare, de marketing si CSR”, a declarat Anca Dimulescu, Consultant Marketing & Fundrasing.