Comunicate

Fratii de Vita ne invita la o degustare „neurostiintifica”

Stiati ca exista o tehnica noua, neuromarketing, care studiaza reactiile consumatorului? Sambata, 27 februarie, de la ora 17:00, in emisiunea „Frati de Vita”, de la TVR 2, Adrian si Catalin Paduraru ne propun un experiment inedit.

Continuand drumul prin lumea vinului, Adrian si Catalin Paduraru s-au supus unui experiment foarte interesant, despre cum se poate detecta activitatea cerebrala in momentul degustarii unui vin. Este vorba de o tehnica noua, numita neuromarketing care studiaza reactiile consumatorului folosindu-se de emotie, atentie si memorie pentru a stabili gradul de satisfactie pentru un produs sau serviciu. Cei doi frati au trecut prin acest experiment, si daca vreti sa aflati in ce procent i-a satisfacut degustarea vinului (pe baza impulsului gustativ si emotional), urmariti emisiunea „Frati de vita” de sambata, 27 februarie, de la ora 17:00, la TVR 2.

Aventura continua, Adrian si Catalin sunt gata sa descopere ,,diamantul negru”, sau ,,comorile ascunse ale naturii”, – asa cum sunt numite trufele, pretioasele delicatese ce cresc in padurile noastre. Le-au descoperit la un pasta bar, unde patronul i-a cucerit cu un preparat pretios, pregatit special pentru gurmanzi rafinati. Acompaniate de un vin alb sau rosu, cu aroma puternica sau exploziv florala, delicioasele trufe stimuleaza endorfinele tuturor consumatorilor… iar gustul deosebit al lor provoaca dependenta!
Daca pentru descoperirea unei trufe e nevoie de un nas fin, de regula al unui catel special antrenat, pentru alegerea unui vin bun, e nevoie pentru inceput de un ochi format si o privire atenta catre eticheta vinului, care este cartea de vizita a acestuia. Ea este sursa de informatii in ce priveste tipul, originea si calitatea vinului si are rolul de a ajuta consumatorul sa faca cea mai buna alegere, in functie de gusturile sale. ,,O eticheta nu inseamna numai o grafica simpatica si un logo asezat pe o bucata de hartie”, spune expertul Cristian Padurariu, in emisiunea „Frati de vita” de sambata, 27 februarie, ci mai mult: ,,calitate si bun simt, filosofia oenologului, ganduri si sentimente transpuse pe un tipar, deci ajuta wine maker-ul sa spuna o poveste frumoasa si complexa in putine cuvinte”.