Comunicate

In anul pandemiei, romanii au investit cei mai multi bani in amenajarea curtilor cu pavele

Pandemia a adus tuturor o serie intreaga de provocari. Anul 2020 ne-a testat puterea de adaptabilitate la stres si nevoi primordiale, oamenii fiind obligati sa-si ocupe timpul in propriul camin amenajandu-si gradinile.
Elis Pavaje, lider in piata constructiilor din Romania pe zona de pavaje si produse pentru amenajarea curtilor si gradinilor, ne-a povestit cum a fost reorganizata piata in aceasta perioada: ”Am avut o serie de provocari la care nu stiam daca reusim sa ne adaptam. Starea de urgenta din martie ne-a impus o reorganizare a activitatilor. O parte din personalul din birouri a inceput sa lucreze de acasa, iar norocul nostru a fost ca, avand mai multe puncte de lucru, pandemia ne-a prins cu un sistem informatic bine pus la punct, care ne-a permis sa avem continuitate. Personalul din fabrica a continuat sa lucreze pe parcursul anului in schimburi, s-a lucrat la capacitate maxima. Si din acest punct de vedere am avut noroc, fiindca o linie de productie prefabricate din beton este destul de mare, iar oamenii lucreaza de regula la distanta unul de celalalt. In ce priveste echipele de montaj, acestea au lucrat in aer liber, deci nu a fost perturbata activitatea”, ne-a declarat Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Adaptabilitatea emotionala, o prioritate necesara
„In schimb, a fost destul de dificila adaptarea emotionala la senzatia de nesiguranta, la frica, stari emotionale greu de controlat. Unii dintre noi avem boli cronice, altii am avut pe cineva care a trecut prin complicatii in urma contactarii Coronavirus. Cu timpul ne-am obisnuit, ne-am dezvoltat noi rutini in activitatea profesionala sau personala, iar acum ne este mai usor”, continua Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Elis Pavaje a vandut 2.770.000 mp de pavaje in 2020
“Din punct de vedere al business-ului, a fost un an foarte bun fiindca a fost un an al activitatilor in aer liber, un an al constructiilor si al renovarilor. Fiindca au fost obligati sa petreaca cel mai mult timp acasa, oamenii si-au schimbat focusul dinspre calatorii si achizitii de haine sau incaltaminte catre obiecte de uz casnic sau cresterea confortului in casa si curte. Volumul vanzarilor de pavele catre piata rezidentiala a crescut in 2020, insa credem ca suntem inca departe de atingerea masei critice. Pe langa piata rezidentiala, am avut crestere si pe segmentul lucrarilor publice, au fost investitii si din fonduri private si din fonduri de stat”, explica Bianka Dobre.

Romanii au investit in confortul lor de acasa
Anul 2020 a fost un an in care s-a investit in infrastructura, in pavele si borduri, pentru rezolvarea problemei de acces in curti si pe platforme. Pavelele sunt de multe ori preferate pentru ca sunt usor de montat si pot fi reamenjate ulterior daca se doreste o alta configuratie a curtii, de asemenea reparatiile pot fi rezolvate usor. De regula, specialistii recomanda montajul prin montatori autorizati, insa persoanelor pasionate de amenajari care au vrut sa profite de timpul liber castigat in 2020 le-am pus la dispozitie instructiuni, pentru realizarea montajului in sistem DIY.
“Pentru renovarea curtilor s-au achizitionat in mare parte pavele din categoria premium, acestea avand pe langa functionalitate si avantajul designului ce imbunatateste foarte mult aspectul curtii. In anul 2020, am vandut peste 2.770.000 mp de pavaje, cea mai mare cantitate vanduta intr-un an, in cei 30 de ani de experienta, de la infiintarea firmei in 1991. Un produs de mare interes a fost focarul (semineul exterior) , care si-a dovedit utilitatea si a dezvoltat curiozitatea intr-o perioada in care oamenii dornici de a petrece timpul afara erau obligati sa se limiteze la curtea proprie. Noi vindem kituri pentru focare, jardiniere, banci realizate din elemente din beton vibropresat. Aceste produse pot fi montate foarte usor de catre beneficiari. Avem si filmulete pe canalul nostru de youtube care explica pasii in montajul acestora”, a mai adaugat Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Planurile liderului in pavaje din Romania suna cel putin la fel de promitator:
„Va fi un an de consolidare, de optimizare a randamentului in fabrici si de concentrare pe categorii de produse sau canale de vanzari care in prezent au pondere mai mica in total vanzari. Vom extinde platformele la doua dintre fabricile Elis Pavaje si vom schimba echipamente de productie, vom inlocui o serie de masini din flota auto, vom investi in dezvoltarea sistemelor informatice”, a transmis Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.
Printre persoanele publice care apreciaza brandul Elis Pavaje se numara: Cristian Tantareanu, Cabral, Andreea Ibaka, Dana Savuica, dar si multe alte nume sonore din mediul showbiz si al oamenilor de afaceri.

Despre Elis Pavaje
Infiintata in 1991, in Petresti, judetul Alba, compania ofera in prezent un sistem complet de produse si servicii, acoperind toate etapele procesului de amenajare, de la productie prefabricate din beton vibropresat, consultanta si proiectare, pana la transport, montaj si intretinere pavaj. Elis Pavaje are in prezent patru unitati de productie, cu o capacitate de productie de cca 16.000 mp pavaj/zi. Produsele Elis sunt disponibile in retelele de bricolaj, intr-o retea vasta de distribuitori, precum si in showroom-urile proprii din Petresti (Alba), Stoenesti (Prahova), Secuienii Noi (Neamt), Vintu de Jos (Alba). Pentru detalii, consultati www.elis.ro
Pentru mai multe informatii: marketing@elis.ro