Oamenii care sunt mai fericiti la locul de munca sunt mai implicati in organizatia lor, ajung mai rapid la pozitii de conducere, sunt mai productivi si creativi si sufera mai putine probleme de sanatate. Din ce in ce mai mult, cercetarile sugereaza ca inducerea sentimentului de fericire, in randul propriilor angajati, ar trebui sa fie un obiectiv esential pentru companii.
Un studiu realizat in randul reprezentantilor Generatiei Z, care pana in 2030 va reprezenta aproximativ 30% din forta de munca a lumii, releva ca peste 60% dintre acestia dezvolta un atasament pentru companiile pentru care lucreaza in functie de conexiunile umane dezvoltate la nivel organizational si de sentimentul de fericire pe care il traiesc la locul de munca. Trendul este sustinut si de catre angajatori, care au inceput sa includa in procesul de recrutare gasirea de candidati pentru pozitiile de CHO (Chief Happiness Officer), tocmai acei manageri responsabili de satisfactia angajatului.
Compania de software Principal33 isi propune sa dezvolte o intreaga cultura organizationala in jurul conceptului de fericire, prin noua pozitionare ”FUN to get things DONE”. Principiul care sta la baza pozitionarii companiei consta in generarea sentimentului de fericire, prin colectivul de munca si interactiunile umane pe care angajatul le dezvolta, zi de zi, la job, dar si prin satisfactia profesionala, de a-ti duce la capat sarcinile, cu succes, avand sustinerea totala a colegilor si a companiei.
„A fi parte din Principal33 inseamna a lucra pentru o companie care te pretuieste ca persoana, iti permite sa cresti ca profesionist, lucrand pentru cele mai importante companii din Europa si, nu in ultimul rand, ii pasa ca tot ceea ce se intampla la locul de munca sa fie intr-un mod vesel, pozitiv. Distractia la locul de munca este permisa” – Ignacio Santiago – CEO @Principal33
Componenta de FUN, care defineste noua cultura organizationala a Principal33, a fost integrata inclusiv in procesul de recrutare. Prin campania „A Fun Start @Principal33”, desfasurata in luna iulie, compania si-a mutat interviurile de angajare la un festival, tocmai pentru ca prima interactiune cu candidatii sa se desfasoare intr-un mediu relaxant, in care candidatul scapa de orice trac sau presiune.
Numarul de aplicanti si succesul initiativei au reprezentat un argument solid in a da continuitate campaniei: „Ne-au surprins total candidatii care au aplicat pentru un job la Principal33 si reactiile lor cu privire la o campanie curajoasa, de a incepe procesul de recrutare la un festival. A fost exact elementul-cheie care i-a determinat pe candidati sa vina la o prima intalnire cu noi. Prin urmare, am luat decizia de a continua campania – A Fun Start @Principal33 – , in sezonul de iarna, de aceasta data pe partiile de schi din Romania.” – Paul Duna – COO @Principal33
Descopera pozitiile disponibile in cadrul companiei, accesand sectiunea de Cariere (https://principal33.com/careers), si convinge-te cat de FUN este sa lucrezi la Principal33!
Privacy Overview
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Adauga comentariu