In data de 20 iulie 2021, Munch Romania, aplicatia de salvare a alimentelor, a fost lansata pentru prima data in Romania, in orasul Cluj Napoca.
Munch Romania este o platforma prin care restaurantele, brutariile, magazinele si hotelurile pot comercializa produsele nevandute si de calitate la un pret avantajos.
Scopul principal al Munch este de a reduce risipa alimentara. Cumpararea unui Munch nu reprezinta doar o modalitate excelenta de a manca la un pret redus, ci si o modalitate benefica pentru mediul inconjurator, deoarece aceste preparate au ajuns pana acum la gunoi.
Modul in care Munch functioneaza este simplu. Prin intermediul aplicatiei, puteti cumpara ”Munch-uri”, care sunt pachete surpriza oferite la o reducere de 40%, delicatesele din acestea fiind proaspete si de buna calitate. Munch Romania isi doreste sa promoveze o alimentatie sustenabila, si sa insufle simtul responsabilitatii sociale prin reducerea risipei alimentare. Initiativa Munch Romania de a combate acest tip de risipa, care pana la urma este unul din factorii contribuitori la criza climatica din prezent, arata faptul ca un stil de viata sustenabil si responsabil atrage beneficii in domeniul economic, social si ecologic. Comercializarea alimentelor nevandute este o situatie in care ambele parti au de castigat: locurile/restaurantele obtin venituri suplimentare, iar cumparatorii/oaspetii au acces la alimente/mese de buna calitate la un pret redus. Aplicatia Munch, prezenta in mai multe tari, a fost deja descarcata de peste 80.000 de persoane, astfel Comunitatea de Salvatori de Hrana prevenind emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de sera echivalente cu CO2.
”Cu aplicatia Munch, avem ocazia de a crea o situatie avantajoasa atat pentru restaurant, cat si pentru consumator, respectiv mediul inconjurator, deoarece consumatorul castiga, restaurantul castiga si Pamantul castiga. Suntem increzatori ca, la nivel national, atat locuitorii cat si restaurantele vor deveni mai deschisi la posibilitatea unei existente mai sustenabilitate si ca tot mai multi salvatori se vor alatura”, spune unul dintre fondatorii al Munch.
In prezent, urmatorii parteneri din Cluj Napoca s-au alaturat initiativei:
– 1568 Bistro
– Culina Nostra
– Brutaria Claudia
– Indigo
– CBC Bistro
– Restaurant Mikó
– Sat in Oras
– Brutaria Eldi
Echipa Munch Romania a precizat ca a contactat un numar relativ mare de parteneri, astfel restaurantele, brutariile, magazinele avand oportunitatea de a se alatura initiativei. Orice tip de unitate de alimentatie publica se poate alatura Munch – primul pas este sa completeze formularul de pe https://romania.munch.eco/business/ sau sa sune la +40757570731. Iar clientii se pot inscrie deja pe grupurile de Facebook ale noii comunitati de salvare a hranei din Cluj Napoca, respectiv Targu Mures:
Grupul din Cluj Napoca: https://www.facebook.com/groups/1265277613875437
Grupul din Targu Mures: https://www.facebook.com/groups/541273880399285
”Urmatoarea oprire va fi orasul Targu Mures, unde vom fi constant in cautare de parteneri. Platforma de salvare a alimentelor se preconizeaza a fii lansata in Targu Mures la sfarsitul lunii iulie, dar va puteti inscrie inca de pe acum pe grupul de Facebook” – a declarat Attila Tankó, reprezentant al Munch Romania.
Adauga comentariu